قیمت شاسی ۷۶۰۰

آخرین بروزرسانی 2022/12/31 at 09:06 ب.ظ

قیمت شاسی ۷۶۰۰

قیمت شاسی ۷۶۰۰

قیمت شاسی 7600 - رایان سپند ارتباط

روترهای لبۀ شبکه هستند که قابلیت Switching اترنت با تراکم بالا ، مسیریابی IP/MPLS و Interfaceهای ۱۰G رافراهم میکنند.
ایدهال برای Service Providerها که فراهم کنندۀ سرویسهای تجاری وشخصی هستند.
کارایی بالا یکی از ویژگیهای مهم این روترها است) ۷۲۰Gbps در یک شاسی و احدیا ۴۰Gbps ظرفیت برای هر Slot وجود دارد).
طراحی منع طف با قابلیت استفادۀ Shared Port Adapter (SPA)هاو SPA Interface Processorها که برای کنترل صدا و تصویر و دیتا به کار میروند .
ردۀ روترهای ۱۹۰۰، ۲۹۰۰ و ۳۹۰۰ نیز نسل جدید روترها (ISR G2) هستند که از برای آنها IOSهای Universal فراهم شده است و سرویسها بسته به درخواست میباشند. این روتر ها دارای کارایی بالایی هستند و بهوسیله مدیریت توان ، مصرف انرژی در آنها بهینه شده است . البته بسته به نیازهای شبکه ، روترهای سیسکو انواع مختلفی دارند که در اینجا تنها به بررسی برخی از پرکاربردترینهای آنها پرداختیم .

روتر مدل ۷۶۱۳ از سری روترهای ۷۶۰۰ سیسکو بوده که از سال ۲۰۱۰  توسط شرکت سیسکو تولید و روانه بازار شد، البته شرکت سیسکو اخیرا در جولای ۲۰۱۶ خبر از توقف تولید این سری داده و سری روترهای ASR 9000 را به‌عنوان جایگزین معرفی کرد.

router ۷۶۱۳ جزو روترهای با ظرفیت بالای سیسکو بوده که معمولا برای قرارگیری در لبه‌های شبکه طراحی شده است، آن‌جایی که توانایی روتینگ، سرویس‌های IP، افزونگی و تحمل خطا اهمیت ویژه‌ای را دارا می‌باشند.

چشم‌انداز کنونی

 مسیریاب سری ۷۶۰۰ به دلیل طیف وسیعی از ویژگی‌های متعدد، عملکرد و نفوذ بازار، در شرایط فعلی خط سرویس‌های لایه خدمات (MSE) و شبکه‌های اترنت حامل بسیار مورد توجه قرار گرفته است. مسیریاب سری ۷۶۰۰ آدرس لبه ارائه‌دهنده MPLS، ارائه‌دهنده خدمات (IPv4 / IPv6)، تجمع اترنت حامل، پهنای باند اترنت، انتقال ویدئو، پشتیبانی از شرکت‌های بزرگ و پشتوانه تلفن همراه را دارد. مسیریاب‌های سری ۷۶۰۰ مسیریابی IP و تجمیع قوی خدمات لایه ۲ و ۳ را ارائه می‌دهد و از طیف گسترده‌ای از رابط، از ۱۰/۱۰۰ تا ۱۰ گیگابیت اترنت، و از اتصال T1 / E1 به OC-192 / STM-64 WAN نیز پشتیبانی می‌کند. با تکمیل سوئیچینگ برچسب چندپروتکل لایه دو و سه[۲] (MPLS) با مدل‌سازی QoS مقیاس‌پذیر و انعطاف‌پذیر از قابلیت همگنی شبکه و خدمات، پشتیبانی می‌کند. مسیریاب‌های سری ۷۶۰۰ در پنج پیکره‌بندی شاسی موجود هستند و دارای ظرفیت سوئیچینگ تا ۷۲۰ گیگاهرتز و پشتیبانی از بیش از ۱ میلیون مسیر IPv4، ۵۰۰،۰۰۰ مسیر IPv6 یا ۸۰۰،۰۰۰ مسیر MPLS هستند.

قیمت روتر سیسکو

جهت خرید روتر سیسکو با ما در ارتباط باشید. جهت دریافت شماره تماس اینجا کلیک کنید.

مطالب مرتبط

پاسخی بگذارید