۳۰۰۰,۴۰۰۰Series Switches

آخرین بروزرسانی 2020/03/14 at 07:46 ب.ظ

۳۰۰۰ & 4000 Series Switches

۳۰۰۰ & 4000 Series Switches

محصولات خانواده Nexus سیسکو

محصولات خانواده Nexus سیسکو به لطف قابلیت آنها در یکپارچه سازی اطلاعات، ذخیره سازی اطلاعات و خدمات شبکه در دیتاسنترهای کوچک و بزرگ بسیار محبوب واقع شده‌اند. با وجود Cisco Fabric Interconnect، آنها نه تنها می‌توانند این خدمات را ارائه کنند، بلکه می‌توانند پلتفرمی قابل برنامه ریزی که از محیط های مجازی به طور کامل پشتیبانی می‌کند را ارائه کنند. خانواده محصولات Nexus سیسکو تعدادی از مدل‌های مختلف Nexus را شامل می‌شود تا بتواند نیازهای هر دیتاسنتری را برطرف کند. در ادامه به معرفی مختصر این محصولات می‌پردازیم.

سوئیچ های سری Nexus 3000 سیسکو

این سری از سوئیچ های Nexus سیسکو امکاناتی مانند latency کمتر از یک میکرو ثانیه، line-rate در unicastهای لایه ۲ و ۳، سوئیچینگ multicast و پشتیبانی از اینترفیس‌های ۴۰Gigabit Ethernet را ارائه می‌کنند. سوئیچ های سری Nexus 3000 برای استفاده در محیط های latency-sensitive (محیط هایی که باید latency بسیاز کمی داشته باشند)، مورد استفاده قرار می‌گیرند. مانند HFT ۶، برنامه های شبیه سازی تست تصادف خودروها و محاسبات High-Performance.

پلتفرم سوئیچ سیسکو Nexus 3000 بیش از ۱۵ مدل دارد، تا تمام نیازهایی که یک سازمان میتواند داشته باشد را برطرف کند. سوئیچ های سری Nexus 3000 از سوئیچ هایی با پورت‌های ۱GE شروع میشود و تا ۳۲ پورت ۱۰۰GE در سوئیچ Nexus 3232C گسترش می یابد. محیط های حساس به تاخیر مطمئنا از این سری سوئیچ ها بهره مند خواهند شد، زیرا آنها برای از بین بردن هر گونه تاخیر سوئیچینگ طراحی شده اند در حالی که در عین حال فضای بافر زیادی را برای هر پورت ارائه میکنند. از طرفی بعضی از مدل ها توانایی مانیتور کردن تاخیرشان را هم دارند.

شرکت رایان سپند ارتباط ( رسا ) ارائه دهنده سوئیچ های سری ۳۰۰۰ و ۴۰۰۰ نکسوز سیسکو می باشد . درصورتی که تمایل دارید اطلاعات بیشتری کسب کنید و یا اینکه جهت ثبت سفارش با ما در تماس باشید. تین شرکت سال هاست که در مشاوره، تامین، نصب و راه اندازی سوئیچ های نکسوز سیسکو فعالیت دارد.

  •   نوشته شده توسط :  
  •   دسته مطلب :   Nexus
  •   تاریخ انتشار :  2018/11/19

مطالب مرتبط

پاسخی بگذارید