کابل های مسی

آخرین بروزرسانی 2020/03/15 at 12:11 ق.ظ

کابل شبکه مسی

کابل های مسی

معرفی کابل شبکه مسی

کابل شبکه تمام مسی یا CCC کابلی است که تمام مغزی های آن تنها از جنس مس است. این کابل شبکه نسبت به کابل های شبکه CCA ( آلومینیوم با روکش مس ) از کیفیت و البته قیمت بالاتری برخوردارند. بر خلاف کابل شبکه مسی سیم ها در کابل شبکه CCA دارای مغزی آلومنیومی هستند که با یک لایه مس پوشانده شده است. کابل های CCC دارای انعطاف پذیری و رسانایی بیشتر و خوردگی کمتری نسبت به کابل های CCA هستند و می توانند از قابلیت PoE پشتیبانی کنند. در هنگام خرید این نوع کابل باید دقت کرد زیرا در موارد بسیاری کابلهای شبکه آلومینیومی با روکش مس به جای کابل مسی فروخته می شوند.

 

انواع کابل مسی شبکه : 

 

 


معرفی شرکت رایان سپند ارتباط (رسا)

این مجموعه فعالیت خود (تجهیزات شبکه)را درسال ۱۳۸۲ با موضوع فعالیت در زمینه فن آوري ارتباطات و اطلاعات آغاز کرده است.در سال ۲۰۱۱ در راستاي بهبود و ایجاد روابط گسترده تر و دسترسی سریعتر به بازار جهانی ، اقدام به ایجاد دفتر در کشور امارات متحده عربی نمود .

این شرکت از ابتدا تا کنون فعالیت مستمري در تهیه و توزیع برند هاي اکتیو تجهیزات شبکه به خصوص سیسکو داشته است. در حال حاضر جایگاه مناسبی در تنوع ارائه این محصولات دارد. همچنین ارائه خدمات بهم پیوسته تامین و خدمات پس از فروش ار نکات بارز این شرکت میباشد.از افتخارات ما اینست. که دیگر مشتریانمان ، خرید از این شرکت را به هم توصیه میکنند .

امکانات شرکت (وارد کننده اصلی و ارائه دهنده تجهیزات شبکه )

این شرکت با دارا بودن پرسنل کارآزموده و همچنین ایجاد زیر ساختهاي لازم. اعم از انبار مناسب و دفتر فروش تجهیزات شبکه و همچنین استخدام پرسنل مجرب در بخش فنی تجهیزات شبکه، انبار و بخش بازرگانی خارجی قادر میباشد. ضمن ارائه محصولات مختلف، گارانتی معتبر و کاملی را درخصوص محصولات خود ارائه نماید.

ضمنا با عنایت به مکاتبات توافقات انجام شده این شرکت قادر میباشد.در صورت نیاز هر گونه محصول در زمینه تجهیزات شبکه بروز و موجود در بازارهاي بین المللی را در اسرع وقت و با نازل ترین قیمت تهیه و به مشتریان ارائه نماید.ضمنا مفتخر میباشیم. که امکان ارائه پیشتیبانی کامل (اعم از هرگونه نرم افزار و یا لایسنس و غیره) را براي مشتریان خود مهیا نموده ایم .

در سالهاي اخیر و با توجه به نیاز بازار این شرکت علاوه بر بخش مربوط به تجهیزات شبکه، بخشی از فعالیتهاي خود را در زمینه تامین انواع سرور و تجهیزات مخابراتی متمرکز نموده است. اکنون تامین انواع مختلف سرور و متعلقات مربوطه به عنوان یکی از فعالتهاي اصلی شرکت در حال پیگیري میباشد.

  •   نوشته شده توسط :  
  •   دسته مطلب :   Nexans
  •   تاریخ انتشار :  2018/11/04

مطالب مرتبط

پاسخی بگذارید