قیمت شاسی ۴۵۰۰

آخرین بروزرسانی 2022/12/31 at 09:06 ب.ظ

قیمت شاسی ۴۵۰۰

قیمت شاسی ۴۵۰۰

قیمت شاسی 7600 - رایان سپند ارتباط

گرچه سوئیچهای سیسکو کاتالیست سری ۳۸۵۰ به طور گسترده ای در سازمانهای ایران و به عنوان سوئیچهای لایه توزیع و دسترسی استفاده می شوند، با این حال می توان انتخابهای دیگری نیز از محصولات سوئیچینگ سیسکو نام برد. یکی از این مثالها سوئیچهای سیسکو کاتالیست سری ۴۵۰۰ می باشد که می تواند در یک معماری سه لایه در شبکه های سازمانی به کار رود.

مانند سوئیچهای کاتالیست سری ۳۸۵۰ سیسکو، تمامی سوئیچهای سری ۴۵۰۰ برای معماری DNA و شبکه نسل آینده آماده هستند. ( برای اطلاعات بیشتر در مورد سیسکو DNA این مقاله را بخوانید) بنابرین این سوئیچها دارای قابلیتی هستند که معماری DNA را پشتیبانی می کنند و می توان در آینده بدون تعویض آنها، از امکانات و خصوصیات شبکه نسل بعدی استفاده کرد. از آنجا که هر سه تا پنج سال تکنولوژی و فناوری با تغییر در سخت افزارها همراه است، بسیاری بر آن هستند تا بتوانند از سخت افزارهایی استفاده کنند تا تکنولوژی های جدید را نیز تا حد امکان پشتیبانی نماید. لذا سوئیچهای سیسکو کاتالیست سری ۴۵۰۰ به طور گسترده در لایه هسته و توزیع در سازمانها در حال استفاده هستند.

سوئیچ Catalyst 4500E از جمله دیگر محصولات کمپانی سیسکو می‌باشد که در رده سوئیچ های Catalyst تولید گردید. این سری از محصولات منجر به رشد سریع کسب و کار و بهبود کارایی شده و همراه با ویژگی Cisco SD-Access-ready هستند. همچنین در صنعت به عنوان یک پلت فرم توسعه یافته برای دسترسی Campus و توسعه Distribution به طور گسترده‌ای به کار می روند. با سوپروایزرهای مدل n9-E ،۸L-Eو n8-Eاین سوئیچ ها ۹۲۸Gbps از دسترسی سیمی و بی سیم را به صورت یکپارچه، به ازای هر سیستم ارائه می دهند. لازم به بیان است که سوئیچ Catalyst 4500E همراه با ۶ شاسی و ۷ سوپروایزر  متفاوت می باشد.

قیمت روتر سیسکو

جهت خرید روتر سیسکو با ما در ارتباط باشید. جهت دریافت شماره تماس اینجا کلیک کنید.

مطالب مرتبط

پاسخی بگذارید